Salgó polcot minden autószervizbe!

Három éve kezdtem el autószervizben dolgozni. Már kiskorom óta rajongok az autókért, ezért nem is volt kérdés, hogy előbb-utóbb ott fogok kilyukadni. Nemsokára az enyém is lesz az üzlet is, mivel Sanyi, a főnököm visszavonul, én pedig meg tudtam vásárolni tőle a szervizet. Legtöbbször a háttérmunkát végzem, számlákat, beszerzéseket intézek és az egyéb hivatalos ügyekben járok el, de a szerelőműhelyben is megfordulok sokszor, tényleg nagyon imádom az autókat. Nehéz elszakadni az olaj illatától!  

fém polc

Pár hónappal korábban egy nagyobb beszerzési hullám volt nálunk, több mindent is be kellett szereznünk. Az egyik legfontosabb a salgó polc volt. A régit feltétlenül le kellett cserélnünk, mivel már rogyadozott össze, kopott is volt. Ahonnan korábban meg lett vásárolva, az a hely azóta tönkrement, szóval onnan nem tudtuk pótolni a polcokat. Az én feladatom volt, hogy keressek egy új partnert, akik gyorsan és megbízhatóan dolgoznak és az árak sem magasak. Nem volt könnyű dolgom ezekkel a paraméterekkel, hiszen manapság nehéz ilyet találni, sokan végeznek kontár munkát és húzzák le az embert sok pénzzel, cserébe silány szolgáltatást nyújtva. Okosan kellett cselekednem, hisz sok múlt a dolgon. Végül egy jó barátom ajánlására a Rackinglog-gal vettem fel a kapcsolatot, akik szerinte a mesterei a salgó polc gyártásnak. Bíztam Karcsi szavában, még sosem vezetett engem félre, sokat mesélt a céggel való tapasztalatairól és csupa jókat mondott róluk. „Egy próbát megér.” – gondoltam magamban és megkerestem ezt a Rackinglog-ot az interneten, hogy megnézzem, milyen a weblapjuk és az ügyfelek miket mondtak róluk. Hamar megtaláltam az oldalukat, ami meglepően részletes módon taglalta az általuk forgalmazott fémpolcokat, mindent megtudhattam arról a salgó polcról, amit épp kinéztem magamnak.  

Sanyinak, a főnöknek is megmutattam, mit találtam és mivel neki is tetszett, az online ajánlatkérés segítségével felvettem a kapcsolatot a céggel. Lemértem a raktárhelyiséget, elküldtem nekik a paramétereket és fotót is a raktárunkról, majd hátra dőltem és vártam a választ. Nem sokkal később, másnap délelőtt meg is érkezett a részletes árajánlat. Az ár, ami benne szerepelt, nagyon kedvező volt, a büdzsé alatt volt, amit rászántunk erre a projektre. Sanyinak is nagyon tetszett az összeg, szóval engedte, hogy felvegyem telefonon is a kapcsolatot velük. Hamar felvette valaki és gyorsan leegyeztettük a dolgokat. Miután lefixáltuk az ajánlat elfogadását, megbeszéltünk egy körülbelüli időpontot, mikor fog megérkezni a polcrendszer. Kértünk hozzá szerelést is, bár ezek csavarmentesek, szóval könnyű őket összerakni, de nem akartunk ezzel mi foglalkozni. Mivel az árban már benne szerepelt az összeszerelés is, butaság lett volna nem elfogadni ezt a szolgáltatást. Azt mondták még, hogy ha biztossá válik a kiszállítás pontos időpontja, akkor szólnak róla, így fel tudunk készülni az érkezésükre és szabaddá tudjuk addig tenni a terepet. Tetszett ez a gyors és alapos ügyintézés, rég voltunk kapcsolatban ilyen céggel. 

Egy nappal az érkezésük előtt tájékoztattak minket, így bőven volt időnk elpakolni a raktárból, ideiglenesen máshová helyezni az abroncsokat, alkatrészeket. A régi fém polcot Sanyi elszállította a MÉH telepre, míg én megpróbáltam feltakarítani rendesen, hogy mire hozzák az újakat, rendben legyen minden. Másnap a megbeszélt időpontra, reggel 9-re meg is érkeztek a cégtől. Gyorsan dolgoztak, lepakolták a polcelemeket és hamar összeszerelték őket. Mire visszaértünk a gyors kávézásból, már kész is voltak vele. Szinte felfrissült a raktárhelyiség az új salgó polcoktól. Miután Sanyi átvette a számlát és a garanciapapírokat, el is mentek. „Hát végeztünk.” – sóhajtottam fel. „Szerintem nagyon király lett.” – veregette meg a vállamat a főnök. „Örülök, hogy rád hagyom az üzletet, jó kezekben lesz, látom.” Van ennél jobb dicséret?